Nová pracovní pozice: Administrativní pracovnice

Do eshopu www.KuchynskePotreby.cz (nám. 17. listopadu), přijmeme administrativní pracovnici za kolegyni, která odchází na mateřskou dovolenou. Na pozici je možné nastoupit na zkrácený (6h) nebo poloviční úvazek (4h).

Zkrácený úvazek

– dvousměnný pracovní provoz 8:00 – 14:00 a 12:00 – 18:00. Jednou za 3 týdny práce v sobotu 8:00 – 12:00. Nástupní plat 10000 Kč/měsíc hrubého.

Poloviční úvazek

– dvousměnný pracovní provoz 8:00 – 12:00 a 14:00 – 18:00. 7000 Kč/měsíc hrubého.

Sháníme kandidáta na dlouhodobou spolupráci.

Náplň práce:

– příjem, kontrola a tisk objednávek

– telefonická a emailová komunikace se zákazníky

– příprava, fakturace, expedice objednávek
– výdej uložených balíčků Zásilkovny

Požadujeme:

– výborná znalost práce s počítačem

– pracovitost, pečlivost

– komunikativnost, orientace na zákazníka

– dobrá znalost českého jazyka
– znalost programu Cezar G3 výhodou

– chuť učit se novým věcem

Dále odměníme:

– stravenky, příspěvek na penzijní připojištění (po uplynutí zkušební doby)

– sleva na prodávané produkty

Nástup od na dobu určitou s předpokladem prodloužení, zkušební doba 3 měsíce.

Životopisy zasílejte na manager@kuchynskepotreby.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *